Měření je ideálním prostředkem pro získání dat ke zlepšování webu.
Jak z něj ale získat opravdu užitečné informace a pochopit je tak, abychom ze získaných dat mohli dojít k nějakým závěrům?
6 informací o měření, co vás možná překvapí
- Kampaň, přes kterou nebyla podle měření provedena konverze, mohla vydělat
- Snižování konverzního poměru nemusí znamenat něco negativního
- Zvyšování míry odchodů ze stránky může být v pořádku
- Délka návštěvy, pokud navštívíte jen jednu stránku, je 0 sekund
- Data získaná z Google Analytics jsou podměřená (platí o všech měřících nástrojích)
- Data z Google Analytics se neshodují s daty z AdWords
Používejte Google Analytics dobře
- Základem je správná implementace a nastavení měření
- Je potřeba znát a pochopit terminologii
- Je potřeba chápat, jak měření funguje
Pomůžeme vám
- Naučíme vás pracovat s Google Analytics
- Vyhodnotíme fungování vašeho webu
Měření není jen Google Analytics
Při analyzování webu nepoužíváme jen Google Analytics. K dispozici jsou další nástroje, které používáme pro informace, které právě GA nenabízí. Jedná se o nástroje sledující činnost uživatele na konkrétní stránce (tzv. heatmapy) nebo nástroje na zjišťování pozic ve vyhledavačích.